İster tek seferlik bir hizmet etkinliği ile ister uzun vadeli bir hizmet sözleşmesinin güvenilirliği ile olsun, Renova kaliteden ödün vermeden iş hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olacak ekonomik bakım ve onarım hizmeti sunuyor.
Uzman mühendislerimiz, karşılaşabileceğiniz her türlü sorunu gidermek ve çözmek için 7 gün 24 saat hizmetinizde. Hızlı ve deneyimli destek mühendislerimizle, MR sisteminizin çalışma süresini ve verimliliğini en üst düzeye çıkarıyoruz.
Uzman mühendislerimize haftanın her günü, daima ulaşılabilirsiniz.
7/24 destek
Gerçek zamanlı çevrimiçi destek
Telefon desteği
36-72 saat içinde yerinde servis hizmeti
Önleyici bakım elektronik ve yedek parçalar, onarım ve hizmetler
Servis Bakım Anlaşmaları
İhtiyaçlarınıza uygun çeşitli servis antlaşmaları sunuyoruz. Hizmette kaliteden asla ödün vermeden, en ekonomik ve optimum çözümlerimizle sizlere katma değer sağlamayı her zaman ilke ediniyoruz.
Geniş ve bol seçenekli servis planlarımızdan yararlanın
CT ve MR cihazlarınızın yanı sıra MR sisteminizdeki soğutma üniteleri içinde de bakım hizmeti sunuyoruz. Her şeyi ihtiyaçlarınıza uygun doğru hizmet sözleşmesini bulmanızı sağlamak için tam bakım sözleşmelerinden, zaman ve malzeme sözleşmelerine kadar bütün ihtiyaçlarınızı planlı bir şekilde karşılayacak şekilde tasarladık. Her iki sözleşme türü de yılda 365 gün 7 gün 24 saat teknik destek sağlar ve şunları içerir:
Aylık Ödeme Esasına Dayalı Bakım Anlaşması Genel Özellikleri
- Aylık ücret tüm parçaları ve mühendislik hizmetlerini kapsar
- Yerinde mühendislik hizmeti
- 7/24 kapsam
- Operasyonlarınızda aksamayı önlemek için çalışma saatleri dışında destek
Malzeme, Mühendislik Hizmeti ve Saat Esasına Dayalı Bakım Anlaşması Genel Özellikleri
- Saat başı destek ücreti
- Büyük parça envanteri desteği
- Yerinde mühendislik desteği
- 24/7 kapsam
- Operasyonlarınızda aksamayı önlemek için çalışma saatleri dışında destek
Renova Bakım-Onarım anlaşmaları ile müşterilerine sağladığı başlıca kazanımlar;
- Yüksek çalışırlılık oranı
- Öncelikli servis hizmetleri
- Hızlı saha organizasyonu
- Telefon desteği
- Uzaktan cihazlara erişim
- Detaylı servis raporu ve kontrol listesi (checklist)
Arzu edildiğinde, ihtiyaca göre tek sefer cihaz periyodik bakımı ve servis onarım hizmetleri de verebilmektedir.